måndag 2 december 2013

Kryssa för Rättvisa, Reformer och Rensa upp!

Är tacksam och hedrad över alla förfrågningar som inkommit om att få nominera mig till Kommunalråd i Värnamo Kommun för kommande mandatperiod. Har däremot inte tackat ja till förfrågningar om nominering. Men har däremot välkomnat att jag fått en friare roll och att även kunna delta i den lokalpolitiska debatten.  

Min Arbetarekomun har nominerat mig till riksdagen, det är också där mitt fokus ligger.
http://värnamo.nu/nyheter/vill-ha-carina-hagg-i-topp/

Vill dömjukt bidra till valrörelsen oberoende just min placering på riksdagslistan. Nu har Valkonferensen beslutat enligt valberedningens förslag och jag återfinns på plats 6. Och kommer att arbeta enligt den förutsättningen. Vi är ett lag som vill se maktskifte i Sverige.

Redan i lördags kväll öppnades också min X-sida på fb-sida - Kryssa Carina Hägg till Riksdagen 2014.


Mina bärande teman inför valet är Rättvisa, Reformer och Rensa upp!

Välkomna till min fb-sida